نفت آبادان موزیک

نفت آبادان موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

جزییات کامل تندر 90

یکی از اتومبیل هایی که دارای طرفدار بسیار زیادی دارد تندر 90 می باشد این اتومبیل دارای امکانات و جزییات بسیار زیادی می باشد که در این مقالع قصد داریم در مورد جزییات کامل تندر 90 در وبلاگ ماشین و خودرو در مورد آن صحبت کنیم.
 

خودرو

 


 

 

 

 

 ال 90 یکی از خودروهای کلاس B و محبوب در اروپای شرقی ، خاورمیانه و آسیاب می ریح .تندر 90 این معروفیت را گروی اتاق وسیع و تنگ و دلباز، حماقت و پرهیزكاری از هرگونه پیچش در بخش فنی و در زادگان بساطت آسانی تعمیرات و كارها خدمت گزاری ها پس از فروش قوی می باشد.

تندر 90 از موتور 1600 سی سی با تدارك 105 اسب دمه دود تف اختر می برد که این مدل وسع استعداد در این کلاس از خودروها نالایق وقع است. این خودرو دارای 16 سوپاپ بوده و از جهاز سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی سود می برد. این سواری دارای 5 دندانه در مدل دستی و 4 دنده در مدل اتومات می بو . تندر90 دارای اتومبیل بی اطاق اسكلت بندی چارچوب و استخوان بندی پیكر بسیارمحکم است که ضربات وارده به خانه رادر تصادفات به کلیه قسمت های هیكل آلت پراكندگی کرده و از ورود خمناك و راست انرژی به سرنشینان نهی و امر می کند.
 
خودرو

 


 

ازنظر جادار بودن همین بس که سه نفر با قد 180 سانتی متر می توانند به استراحت در صندلی عقب غرش 90 بنشینند. تیركش عقب این اتومبیل نیز با وسع 510 لیتر از باب هر خانوده ای در سفرهای تمام نازل و گران است. کلیه منازل عضو ارگانیسم سازی ،رنگ آمیزی،مونتاژ و تکمیل کاری تندر90 در خطوط مرتب تكوین شرکت ایران زمین خودرو اجرا می پذیرد. بکارگیری اتوماسیون سطح فراز در خطوط خلق شرکت که بزرگترین و راقیه ترین خودروساز خاورمیانه است، بازدیدکنندگان و صنعتگران كلاً و آلوده كرانه ها و انفس را به شگفتی و تعجب وا می دارد.
نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 627 تاريخ : 27 اسفند 1397 ساعت: 2:11

کارنمای معلمی

کارنمای معلمی

بانک فایل پژوهشی معلمان در این بخش اقدام به تهیه و انتشار ده ها نمونه کارنمای معلمی نموده است. امیدوارم شما دانشجویان عزیز از این مباحث استفاده های لازم را ببرید .

کارنمای معلمی چیست ؟

کارنمای معلمی در واقع عصاره آنچه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در طول چند سال تحصیل فراگرفته اند می باشد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بعد از فراگیری دروس به شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم می پردازند.با مطالعه یک نمونه کارنمای معلمی مشخص می گردد که دانشجویان عزیز در این پروژه از ابتدای تولد تا پایان دوره تحصیل و حتی اهداف آینده صحبت می کنند. در چکیده کارنمای معلمی که همان چکیده پروژه علمی است. ابتدا دانشجویان به شرح زندگانی و سپس به اهدافی که برای آینده برنامه ریزی کرده اند می پردازند.و در مقدمه کارنمای معلمی به صورت خلاصه وار و شفاف این مطالب را شروع به نگارش می کنند.

اهمیت نمونه پروژه دانشجو معلمان

بعد از دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان و مطالعه آن به اهمیت این مبحث به صورت کامل آشنا می شویم. اهمیت نمونه درس پروژه دانشگاه فرهنگیان از آنجاست که باید دانشجویانی تحویل جامعه شود که با همه دغدغه های معلمان از یک طرف و همچنین با کلیه مشکلات دانش آموزان از طرف دیگر آشنا باشند تا بتوانند افراد مفید و مثمر ثمری در آینده محسوب شوند.در یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان مطالب زیادی به چشم میخورد که می توان آنها را به صورت فصل بندی و دقیق مشخص نمود.

جستجوی دانشجویان در فضای مجازی

اگر به فضای مجازی و اینترنت نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که اکثر دانشجویان به دنبال مطالبی تحت عناوین زیر هستند :

  • نمونه کارنمای معلمی رایگان
  • دانلود رایگان کارنمای معلمی
  • دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان
  • دانلود رایگان کارنمای معلمی
  • منبع : کارنمای معلمی معلم بلاگ
نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 712 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 4:06

دیلیت اکانت تلگرام چیست

روزانه سوالات زیادی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام پرسیده می شود. با توجه به این موضوع، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت، سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. با توجه به اینکه امکان حذف اکانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید.

همچنین سعی کرده ایم در این مقاله به سوالات مهم کاربران در این زمینه نیز بپردازیم. سوالاتی نظیر نحوه برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تایید برای حذف تلگرام و ... . پس با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت تلگرام چیست و چرا این اصطلاح انقدر معروف شده است؟

از زمانی که پیام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد ، به علت سادگی عضویت و نحوه استفاده در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفت. بعد از این محبوبیت، اصطلاحات زیادی مثل تیک دوم تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، بلاک شدن در تلگرام و ... به وجود آمد که ما در گروه مشاوره هیواتک در خصوص تک تک آنها مقاله مخصوص به خود را نوشته ایم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معنی حذف کردن اکانت مربوط به خود است. مطمئنا گاهی اوقات پیش خواهد آمد که شما دیگر نخواهید در تلگرام فعالیت کنید و یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و دوست ندارید خریدار سیم کارت شما بتواند از اکانت تلگرام تان استفاده کند. بنابراین شما نیز نیاز است بدانید چطور می توانید دیلیت اکانت کنید. ما در ادامه مقاله این موضوع را آموزش داده ایم.

مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از دیلیت اکانت می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید! بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد که به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام دهید.
البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. بنابراین در استفاده از دیلیت اکانت تلگرام خود وسواس به خرج دهید.

چگونه با استفاده از دیلیت اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خود را حذف کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در داخل نرم افزار تلگرام امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. برای دیلیت اکانت تلگرام خود وارد سایت زیر شوید :


https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

 

 

سپس همانطور که در تصویر فوق می بینید باید شماره همراه خود را به همراه کد 98+ وارد کنید. سپس یک کد به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید. در صفحه بعدی  از شما تاییدیه گرفته می شود که مطمئن هستید می خواهید اکانت خود را حذف کنید یا خیر؟ اگر آن را تایید کنید حساب تلگرام شما به طور کامل حذف می گردد.

حالا اگر دوستان شما بخواهند با شما گفتگو کنند ، به جای اسم شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد.

 منبع : heyvatech

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 542 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 4:03

جمهوری آذربایجان

نمایشگاه های سالیانه باکو؛ فرصتی برای سیاحت و تجارت


جمهوری آذربایجان با توجه به سیاست های توسعه محور، هر سال نمایشگاه های مختلفی را در مرکز بین المللی نمایشگاه های باکو برگزار می کند. تاجران، صنعتگران و گردشگران ایرانی می توانند با شرکت در این نمایشگاه ها به توسعه صنعت، تجارت و گردشگری کمک کنند. برای سفری زود و سریع تر با امنیت بالا در هنگام سفر پیشنهاد ما تور لحظه آخری آذربایجان است

 

baku expo

برای آگاهی از برنامه سالیانه نمایشگاه های باکو، ما سعی کرده ایم نمایشگاه های سالیانه این شهر را به شما معرفی کنیم و خدمات مسافرتی مرتبط را به شما ارائه دهیم. در ادامه متن همراه ما باشید:

 

نمایشگاه های باکو، بهار 2019


نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو (AITF)


تاریخ: 4 تا 6 آوریل 2019
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو از تاریخ 15 تا 17 فروردین در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالیانه گردشگری در کشور آذربایجان است فرصت مناسبی را برای فعالان گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه قرار می دهد تا به عرضه محصولات و توانایی های خود بپردازند.

 

AITF

 

نمایشگاه جهانی غذا (World Food)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه جهانی غذا از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه جهانی غذا، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های تولید کننده ماشین آلات غذایی در منطقه، به عرضه محصولات خود و تبادل نظر در این حوزه خواهند پرداخت.

 food expo

 نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو (Caspian Agro)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه جهانی غذا برگزار می شود فرصت مناسبی را برای فعالان صنعت کشاورزی فراهم می کند تا در جهت توسعه این صنعت و گسترش تجارت منطقه ای و جهانی به تبادل تجربیات و نظرات بپردازند.

 

Caspian Agro

 

نمایشگاه هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران (HOREX)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه تمام موضوعات مرتبط با هتلداری، رستوران داری، و فروشگاه های بزرگ و صنایع جنبی آن مورد توجه قرار گرفته و آخرین محصولات و دستاوردهای این حوزه ارائه می گردد.

 HOREX

 نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو (Caspian Oil & Gas)

تاریخ: 29 می تا 1 ژوئن 2019
بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو از تاریخ 8 تا 11 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
این نمایشگاه به علت نقش پررنگی که صنعت نفت و گاز در اقتصاد آذربایجان ایفا می کند از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون زمین شناسی، صنایع شیمیایی مرتبط، پتروشیمی، و صنایع وابسته نفت و گاز مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین کنفرانس بین المللی نفت و گاز هم در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه انرژی باکو نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

Caspian Oil Gas

 

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر (TransCaspian/TransLogistica)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه شرکت های مرتبط با انواع بخش های حمل و نقل یعنی زمینی، هوایی، و دریایی به ارائه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه هم چنین فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا در جهت گسترش تکنولوژی و فن آوری های توسعه محور از تجربیات شرکت های دیگر بهره مند شود و قرادادهای همکاری امضا نمایند.

 transcaspian translogistica

 نمایشگاه بین المللی راه، زیر ساخت ها، و حمل و نقل عمومی (Road & Traffic)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
نهمین دوره نمایشگاه راه، زیر ساخت، و حمل و نقل عمومی از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برگزار می شود. آخرین دستاوردهای حوزه راه، زیرساخت، و حمل و نقل عمومی در معرض دید عموم قرار داده می شود.

 

Road Traffic 2019

 

نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر (CIBS)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که به عنوان بخش جنبی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل است فناوری ها و آخرین دست آوردهای تکنولوژیک مربوط به قایق های بادبانی به نمایش گذاشته می شود.

 

cibs

 

نمایشگاه های باکو، پاییز 2019

 

نمایشگاه بین المللی آموزش (Education Baku)

تاریخ: 10 تا 12اکتبر 2019
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آموزش از تاریخ 18 تا 20 مهر در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار شد.
این نمایشگاه  که به صورت سالیانه برگزار می شود فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه آموزش است و در جهت پیوند آموزش و اشتغال فعالیت می کند.

 منبع

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 584 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 4:02

4 مورد برای رفع خستگی مطالعه امتحان نهایی و کنکور

4 مورد برای رفع خستگی مطالعه امتحان نهایی و کنکور

 

 

با خيالي آسوده استراحت کنيد

سایت کنکور و امتحان نهایی : خواب و استراحت خوب و کافي، از مهم‌ترين عواملي است که از خستگي شما جلوگيري مي‌کند. همه داوطلبان در برنامه درسي خود بايد، بسته به توان يادگيري خود، بعد از مدتي مطالعه، دقايقي استراحت کنند؛ مثلاً در ازاي هر يک ساعت مطالعه، ده دقيقه استراحت را در برنامه خود بگنجانند. اين زمان استراحت به شما اجازه مي‌دهد تا اولاً خستگي‌تان کمتر شده يا به طور کلي از بين برود، و دوم اينکه مغزتان، فرصتي براي طبقه‌بندي يادگيري‌ها داشته باشد.

علاوه بر اين استراحت‌هاي کوتاه، همه شما داوطلبان عزيز که به طور پيوسته و مداوم درس مي‌خوانيد، نياز به استراحت‌هاي طولاني‌تري نيز داريد. اگر زمان شما اجازه مي‌دهد، به منظور تجديد قوا، يک روز کامل را به استراحت بگذرانيد (مثلاً هر يک ماه يک بار، مخصوصاً بعد از دادن يک آزمون آزمايشي، يک استراحت يک روزه يا نيم روزه به خود بدهيد). با انجام اين کار، ممکن است که احساس عذاب وجدان کنيد و مرتباً با خود بگوييد : «بايد امروز را هم درس مي‌خواندم» و زمان گران‌بهايي را که به استراحت تخصيص داده‌ايد، با استرس سپري کنيد؛ اما همان‌طور که در بالا اشاره شد، فراموش نکنيد که در هنگام بروز استرس، مغز اطلاعات جديد را جذب نمي‌کند. يک روز را به فراغت بگذرانيد و احساس بدي از درس نخواندن خود نداشته باشيد، و فقط سعي کنيد که در اين مدت، بيشتر به انجام فعاليت‌هاي مورد علاقه خود بپردازيد؛ البته، انجام فعاليت‌هاي ذهني سنگين مورد علاقه خود را هم به زماني بعد از برگزاري کنکور موکول کنيد.

 

خوب بخوابيد

بسياري از مشاوران و معلمان عقيده دارند که داوطلبان بايد در دوره آمادگي براي سوالات کنکور، خواب خود را کمتر کنند. اين نکته تا آنجايي درست است که به سلامت شما آسيبي نزند؛ يعني بايد توجه داشته باشيد که همه شما عزيزان در اين دوره، بين 6 تا 8 ساعت در شبانه روز بخوابيد. گرچه، خواب نيمروزي، چندان مورد تاييد نيست، اما اگر عادت به خواب بعد از ظهر داريد و اين موضوع به مطالعه بهتر شما کمک مي‌کند مي‌توانيد چرت کوتاهي بزنيد. به خاطر داشته باشيد که کم خوابيدن براي درس خواندن، نه تنها باعث يادگيري نمي‌شود، بلکه سبب مي‌شود تا مغز شما تا ساعت‌هاي طولاني، احساس خستگي کرده و اين خستگي را به بدن شما منقل کند.

 

 

ورزش کنيد

هر گاه از مطالعه خسته و کسل شديد، مي‌توانيد به مدت يک تا پانزده دقيقه از زمان خود را به انجام ورزش‌هاي سبک هوازي اختصاص دهيد؛ مثلاً مي‌توانيد تند تند قدم بزنيد يا بالا و پايين بپريد و نرمش‌هايي را انجام دهيد که ضربان قلب شما را افزايش مي‌دهد. انجام اين کار باعث مي‌شود تا خون بيشتري به مغز شما رسيده و خستگي و کسالتتان تا مدتي از بين برود.

حال که بحث ورزش به ميان آمد، حتماً شما داوطلبان عزيز به خاطر داشته باشيد با اينکه روزي پانزده تا سي دقيقه ورزش کردن مي‌تواند به طور مؤثري به يادگيري و نشاط شما کمک کند، دنبال کردن يک رشته ورزشي به صورت حرفه‌اي در اين برهة زماني اصلاً توصيه نمي‌شود و باعث خستگي شما بعد از انجام تمرينات و نيز از بين رفتن وقتتان در اين ايام مي‌گردد.

 

 

عوامل محيطي خستگي را از بين ببريد

يکي از عواملي که بر خستگي شما عزيزان، بخصوص خستگي جسمي، تاثير زيادي مي‌گذارد، مناسب و استاندارد نبودن محيط مطالعه است. نور شديد يا کم، شلوغ بودن اتاق و ميز مطالعه يا درس خواندن در رختخواب، فرو رفتن در مبل يا لم دادن، باعث خستگي و خواب آلودگي زود هنگام مي‌شود.

بهترين مکان براي مطالعه و موفقیت در سوالات امتحان نهایی ، نشستن روي صندلي يا تکيه دادن بر ميز شخصي و قرار گرفتن در اتاقي جدا از جريان‌هاي غيردرسي است. بهتر است که ميز مطالعه‌تان در کنج اتاق قرار داشته باشد؛ به طوري که شما رو به ديوار قرار بگيريد. قرار گرفتن در محيطي بسته مي‌تواند تا حد زيادي در حفظ تمرکز شما مؤثر باشد. از اطراف ميز کار خود، پوستر، مجله، کتاب غير درسي، تلفن و هر چيزي که حواستان را پرت مي‌کند برداريد. همچنين تمام وسايل مورد نياز براي مطالعه را روي ميز قرار دهيد تا هنگام مطالعه دايماً مجبور نباشيد که از جاي خود بلند شويد، نور اتاق مطالعه بايد کافي و تلفيقي از نور سفيد و زرد باشد؛ مثلاً يک لامپ معمولي براي چراغ مطالعه و يک لامپ مهتابي براي اتاق يا يک لامپ کم مصرف براي چراغ مطالعه و يک لامپ معمولي براي اتاق،مناسب است. چراغ مطالعه بايد حداقل سي سانتي متر با کاغذ فاصله داشته باشد، و اگر راست دست هستيد، در سمت چپ ميز، و اگر چپ دست هستيد، در سمت راست ميز قرار گيرد؛ حتي اگر ميز مطالعه هم نداريد، روي صندلي نشسته و درس بخوانيد؛ چون روي زمين زودتر خسته مي‌شويد

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 606 تاريخ : دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت: 19:46

مارماریس

مارماریس | شهر آرامش و هیجان در ترکیه

مارماریس | شهر آرامش و هیجان در ترکیه
 

مارماریس، شهر آرامش و هیجان در ترکیه

آفتاب طلایی و دریای فیروزه‌ای مناظری ساخته که این شهر ساحلی را برازنده‌ی لقبی می‌کند که توریست‌ها به آن داده‌اند: جواهر ترکیه.

با این‌که مارماریس در جنوب‌ غربی‌ترین نقطه‌ی کشور واقع شده، ولی رسیدن به آن خیلی مشکل نیست. فرودگاه دالامان در صد کیلومتری شهر و فرودگاه میلاس بودروم که تا مارماریس کم‌تر از ١٥٠ کیلومتر فاصله دارد، پذیرای مسافرانی است که از راه‌های هوایی به این شهر می‌رسند. از هر دوی این فرودگاه‌ها به طرف مرکز شهر، هم تاکسی هست و هم اتوبوس. کرایه‌ی تاکسی‌ها خیلی گران نیست، اما اتوبوس‌ها هم هر نیم ساعت یک بار حرکت می‌کنند و دردسری ندارند. از جنوب و شمال ترکیه جاده‌های زیادی هستند که به مارماریس می‌رسند و مسافران زیادی، چه خارجی و چه از اهالی خود ترکیه، هر سال از راه‌های زمینی به این شهر می‌آیند.اگر شما هم قصد سفر به مارماریس رو دارید بهترین و نزدیکترین تور پیشنهادی ما تور مارماریس نوروز 98 هست که دوران تعطیلات و نوروز شمارو شمارو به یادماندنی خواهد کرد !

بهتر است لباس‌های سبک همراه خودتان بیاورید، چون آب و هوای مارماریس در تمام فصل‌های سال گرم است و تنها در روزهای زمستان ممکن است به کم‌تر از ١٥ درجه‌ی سانتی‌گراد برسد. همین ویژگی باعث شده که دریای این‌جا در تمام طول سال برای شنا و دیگر ورزش‌های آبی مناسب باشد و گشت و گذار در شهر مسافران را اذیت نکند، ولی بهترین وقت سفر به مارماریس از اوایل بهار تا اواسط تابستان است. این وقت سال، تعداد توریست‌ها خیلی زیاد است، پس بهتر است از قبل به فکر رزرو هتل موردعلاقه‌تان باشید؛ از بین هتل‌های مختلف با ستاره‌های متفاوت و یا ویلاهای ساحلی، همانی را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید. سرویس‌های هتل‌ها با هم متفاوت است و یک هتل با چهار ستاره، امکانات و پذیرایی خوب می‌تواند از ٦٠-٧٠ هزار تومان به بالا هزینه داشته باشد.

اصلی‌ترین خیابان شهر، بلوار اگمنلیک است که به مجسمه‌ی آتاتورک در جوار ساحل ختم می‌شود: ساحل اصلی مارماریس که یک پارک ساحلی زیبا نیز در خودش دارد. برای این طرف و آن طرف رفتن در شهر، به جز تاکسی‌های زردرنگی که به تاکسی‌متر مجهز هستند، می‌توانید دولموش یا همان ون‌ها را که جا برای یازده مسافر دارند، سوار شوید. دولموش‌ها مانند مینی‌بوس‌ها در مسیرهای مشخصی رفت و آمد می‌کنند و هزینه‌ی زیادی ندارند.

وسوسه‌انگیزترین بخش سفر به یک شهر ساحلی، دریاست. این‌جا هم تا دل‌تان بخواهد تفریحات و سرگرمی‌های دریایی برپا شده، مثل شنا و غواصی در آب‌های شفاف مدیترانه و دریای اژه، موج سواری، قایق‌سواری و از همه زیباتر سفر با کشتی به سواحل هم‌جوار ایچیملر و یا تونوک. در بیشتر تورهای کشتی، موسیقی زنده اجرا می‌شود و با نوشیدنی و ناهار از مسافران پذیرایی می‌کنند. کشتی‌ها در اسکله‌ی زیبای ایچملر توقف می‌کند و می‌شود تا وقت برگشتن به مارماریس در بازار ساحلی آن‌جا خرید کرد. تور غواصی هم تقریباً به همین شکل اجرا می‌شود، با این تفاوت که تجهیزات غواصی را در اختیار مسافر می‌گذارند و به او یاد می‌دهند چگونه از روی عرشه‌ی کشتی به اعماق دریای آبی شیرجه بزند. البته هر دوی این تورها را می‌توان با صرف هزینه‌ی بیشتر و در قایق‌های کروز به صورت خصوصی‌تر تجربه کرد.

یکی از کارهای به یاد ماندنی در مارماریس، تور جیپ سافاری است؛ توری یک روزه که از جلوی هتل خودتان شروع می‌شود و با دیدن درختی ١٨٠٠ ساله در روستای بوزبورون و آبشار تارگوت ادامه پیدا می‌کند. عسل کاج و آویشن این منطقه خیلی معروف است و بهتر است بعد از صرف ناهار در رستورانی جنگلی، دسر شیربرنج ترکی را به همراه عسل امتحان کنید. بعدازظهر، جیپ‌ها به تنگه‌ی یالانجی می‌روند، تنگه‌ای با آب‌های کم‌عمق که منظره‌ای زیبا و فراموش‌نشدنی‌ دارد. در انتها هم جیپ‌سواری جلوی هتل تمام می‌شود. سرگرمی هیجان‌انگیز بچه‌ها در مارماریس، پارک آبی آکوا دریم است که وسایل بازی خیلی زیادی دارد و بالای یک تپه قرار گرفته. منظره‌ی زیبای شهر با کاج‌ها و چنارهای سبزرنگش، از آن‌جا تماشایی است.

با این که رستوران‌های مارماریس تنوع غذایی زیادی دارند، ولی انتخاب غذا در آن‌جا کار سختی نیست، غذاهای دریایی، کوفته و کباب‌های لذیذ با بهترین کیفیت در همه‌ی رستوران‌ها به خوبی سرو می‌شوند و در مقایسه با مشابه‌شان در ایران حداقل نصف قیمت را دارند. برای گیاه‌خوارها هم دلمه‌های گیاهی جورواجور پیشنهاد خوبی است. در کنار بیشتر غذاها زیتون‌های مختلفی می‌گذارند که گاهی از غذای اصلی خوشمزه‌تر هستند. مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های ترکی را می‌شود با تور شب ترکی تجربه کرد، شبی مملو از موسیقی و آتش‌بازی و نمایش‌های سنتی که با ترانسفر از هتل حدود صد لیر هزینه دارد.

شب‌های گرم مارماریس را می‌توان با جنب‌وجوش نیمه‌ی شرقی شهر، بازار و کافه‌های همان حوالی گذراند. معروف‌ترین مراکز خرید این‌جا تانساس و میگروس هستند که فروشگاه‌هایی از برند‌های جهانی دارند، ولی اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص ترکی هستید، فروشگاه‌های تابلو فرش و لباس‌های چرمی را در تمام شهر می‌توانید پیدا کنید، فقط باید چانه‌زدن بلد باشید؛ معمولاً می‌توانید با نصف همان قیمت اولیه، فروشنده را راضی کنید به هر حال هیچ‌کس بدش نمی‌آید یک خرید خوب و مناسب هم در برنامه‌ی سفرش داشته باشد.

منبع : akairan

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 508 تاريخ : چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت: 16:29

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد (شگفت انگیز خواهد بود)

 

سیزده (13)سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می دهد.در این متن میخواییم در مورد ارزش های به وجود آورده ،انواع خدمات ،شیوه کار و خصوصیات و مزایا ی فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت بخش صحبت کنیم و در اخر به شما بگوییم چطور از این فروشگاه هدیه ای دریافت کنید.

 

در این مدت با نام شیک فام و با سابقه ی دارا بودن فروشگاه های فیزیکی از سال 1384 و نیز عرضه ی هدف مند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن حامی زیبایی خانم ها و آقایان خوش سلیقه  اشنا بودید.شما میتوانید خرید اسباب بازی خارجی و خرید لوازم التحریر بچه های گل تان را هم تهیه کنید.

اکنون برای خرید راحت تر و مقرون به صرفه تر، با فروشگاه اینترنتی شیک فام به همراه مزایای ویژه در خدمت شما هستند آدرس اینترنتی فروشگاه شیک فام:http://shikfam.com 

شیوه ی شیک فام چیست؟

 

سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می کند.

نبض زیبایی در دستان شیک فام است، زیرا که در مدت زمانِ 12سال فعالیت مستمر و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف کنندگانی با رده های سنی و اجتماعی مختلف موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان برپایه ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.پس بریم به موارد مهم تر بپردازیم.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام :

 

دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی- دارای نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال)عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال است.

برخی خدمات و گارانتی ها در سایت شیک فام ، تضمین اصالت کالا- فروش محصولات نمایندگی های رسمی - وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت -امکان مقایسه ی کالا - ضمانت عودت کالا تا 10 روز - تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی- تراکنش مالی کاملاً امن- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر شما  سقفِ عدم پرداخت هزینه ی ارسال، توسط مشتری.

وارانتی های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو! * (نپسندیدی؟ مال ما!)

 

به شرط چاقو چیست؟! محصولات کم تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را به شرط چاقو می فروشیم، محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندیدید بدون سوال و جواب آن را عودت می دهید.

پس از سال ها تجربه امروز قادریم طبق استاندارد سازمان غذا و دارو محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه نماییم.با هم بخش های مهم فروشگاه شیک فام عرضه کالا رو بخونیم.

 

این محصولات به طور خلاصه شامل موارد زیر می باشند:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه ی آکسسوارها و عروسک های فانتزی نیز می باشد

 

بلاخره رسیدیم به این که چطور از این فروشگاه معتبر جذاب هدیه بگیرید فقط کافیه به سایت شیک فام رفته و ایمیل خودتان را وارد کرده  و کد تخفیف های این فروشگاه بهره مند شوید.

  

       جهت کسب اطلاعات بیش تر به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام   

shikfam.com

 مراجعه و یا از طریق زیر با ما تماس بگیرید:

تلفن روابط عمومی فروشگاه :02155205375

شماره پیامک :10005179

شماره همراه :09100798822

ایمیل: [email protected]

ایمیل مختص شکایات:[email protected]

ایمیل مختص همکاری:[email protected]

شیک فام راز زیبایی تو

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 571 تاريخ : سه شنبه 27 آذر 1397 ساعت: 16:54

سفر به اصفهان

سفر به اصفهان

 

یکی از دغدغه های مسافرانی که به اصفهان سفر میکنند محل اقامت است

 

در اصفهان مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که نسبت به هتل های 4 یا 5 ستاره با هزینه کمتر، خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه میدهند.

گردشگران معمولا به دنبال هتل ارزان در اصفهان می گردند و از آنجایی که در اصفهان هتل نسبت به تعداد گردشگران بسیار کم است، گزینه ی بعدی میتواند اجاره منزل مبله در اصفهان باشد که در نقاط مختلف اصفهان و متناسب با انواع سلیقه ها یافت می شود.

منزل مبله در اصفهان به صورت لوکس به شما این امکان را می دهد که همان ویژگی هایی که در هتل ها به دنبالشان بودید را داشته باشید با این تفاوت که این امکانات به صورت شخصی تر در اختیار شما قرار می گیرد و در مقابل منزل مبله در اصفهان به صورت ساده تر و ارزان تر به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را صرف گردش و اقامت طولانی تری کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

هتل ارزان در اصفهان با سبک های متفاوت وجود دارد که برخی از آنها با معماری خاص و سنتی هستند و به گردشگران این امکان را می دهد که بتوانند با سبک معماری سنتی اصفهان آشنا شوند اما از آنجایی که در اصفهان مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها با این نوع سبک معماری سنتی هستند و حتی بسیار زیباتر، می توانید محل اقامت ساده تر و ارزان تری انتخاب کنید و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از این مکان های زیبا کنید.

از آنجایی که ممکن است هتل مناسبی در نزدیکی مکان گردشگری مورد نظر شما وجود نداشته باشد، اجاره منزل مبله در اصفهان در محدوده مورد نظرتان به شما این امکان را می دهد که دسترسی سریع تر و راحت تری به مکان های گردشگری مورد علاقتان داشته باشید.

امکاناتی که در منزل مبله در اصفهان می توانید داشته باشید ممکن است بهتر از امکانات موجود در هتل ارزان در اصفهان باشد، نظیر آشپزی کردن و یا اگر منزل لوکس باشد|، اسفاده شخصی از سونا، استخر و ...

درحالی که اگر در هتل اقامت داشته باشید برای صرف غذا و صبحانه معمولا باید به رستوران هتل و یا رستوران های دیگر مراجعه کنید و یا برای استفاده از امکاناتی نظیر سونا و استخر و ... فقط در ساعات و روزهای مشخصی می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

برای اقامت در هتل تعداد افرادی که می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت داشته باشند محدود است و اگر تعدادتان نسبتا زیاد باشد ممکن است در اتاق دیگری دور از خانواده و دوستانتان بمانید درحالی که اجاره منزل مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که همه ی افراد خانواده و یا دوستانتان هر لحظه در کنارتان باشند و در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید.

امیدواریم هنگام سفر به اصفهان بتوانید بهترین محل را برای اقامتتان بیابید و سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

 

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 557 تاريخ : سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت: 19:20

نمونه روایت پژوهی

روایت پژوهی

برای آنکه بدانیم روایت پژوهی چیست و روش تحقیق روایت پژوهی چگونه است توجه شما را به این مطلب جلب می کنم . بانک فایل پژوهشی معلمان روایت پژوهی را وسیله ای جهت انتقال دانش و معلومات دانسته و زمینه استفاده و کاربرد آن را بسـیار گسـترده تـر از قبل تعریف کرده است. این بخش از تحقیقات پژوهشی ناظر بر تحلیل روایت و خصوصـاً اشکال و انواع راوی و مطالب دیگر است و به عنـوان نظریـه ای پژوهشی عمـدتاً بـا اشکال اقدام پژوهی و درس پژوهی مرتبط است.

همانگونه که در فصل نامه روایت پژوهی آمده است : روایت پژوهی جدید بـا ریخـت شناسـی داستان های قدیمی کاری از پراب و با تئوری نقشهای روایت پژوه، باب گردید .  بانک فایل پژوهشی معلمان واژه روایت پژوهی را به عنـوان علـم مطالعـه تجربه به کار می برد و یادآور می شود که منظور از این کلمه معنای عظیم آن اسـت و تنهـا بـه بررسی تجربه ، داستان و اقدام پژوهی محدود نیست و تمامی اشکال پژوهش روایی را از مانند تصورات، فیلمها، تئاتر ، پژوهش و … دربر گرفته است. می توان گفت اولین نظریه های روایت شناسی از قرن نـوزده در مکتـب فرمالیسـم در روسیه شکل گرفته اند. بعدها این پرسش مطرح گردید کـه چگونـه مـی تـوان روایـات را دسته بندی نمود و الگویی ایجاد کرد که ویژگی های کلان روایت را نمایش دهد. هم اکنون دو راهکار برای انجام این کار ممکن می باشد. یکی از آنها روش اسـتقرایی اسـت کـه در آن تمـام روایات، مورد بررسی قرار می گیرند. و شیوه دوم روش استنتاجی است که در آن الگویی ذهنی با یک نظریه عنوان می گردد و سپس روایـات مختلف امتحان می شود.

چگونگی روایت پژوهی

البته روایت پژوهی را نمی توان به یک مکان و زمان محدود نمود. چگونگی روایت پژوهی را جز از راه کارکرد آن نمی توان فهمید. ما بـه نـدرت بـه روایت  فکـر می کنیم، اما کاربرد بسیار زیادی در زندگی ما دارند . از  اولین روزهای زندگی تـا آخرین روز حیات در دنیایی از تصورات غوطه ور هستیم.

 

نمونه روایت پژوهی

با توجه به مطالب عنوان شده قشر فرهنگی برای پژوهش پیرامون روایت پژوهی نیازمند منبعی غنی و قابل اعتماد هستند. بانک فایل پژوهشی معلمان این امکان را برای فرهنگیان و پژوهشگران عزیز میسر ساخته است. معلمان و پژوهشگران عزیز می توانند از صدها فایل مفید و ارزشمند روایت پژوهی که در این پایگاه موجود است استفاده نمایند.

منبع : https://moallemblog.com/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C/

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 428 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:48

ترجمه سریع و آنلاین

ترجمه سریع و آنلاین این روزها مورد توجه خیل عظیمی از کاربران قرار گرفته است. در اینجا با معرفی 10 مترجم آنلاین برتر در فضای وب با ما همراه باشید.

 

هنگامی که به سرعت نیاز به ترجمه متن یا کلمه‌ای دارید، از چه ابزاری استفاده می‌کنید؟ از دوست خود و یا دیکشنری‌های مختلف؟ این روزها حتی می‌توان از افزونه‌های مرورگر جهت ترجمه سریع کلمه یا جملات استفاده کرد. اما ممکن است شرکت شما اجازه نصب این برنامه‌ها را به شما ندهد.

بهترین راهکار پیش روی کاربران استفاده از سرویس‌ های آنلاین ترجمه است؛ این ابزارها در ترجمه کلمه و جملات بسیار هوشمند و سریع عمل می‌کنند و پاسخگوی نیاز اکثر کاربران هستند. برخی از این مترجم‌ها شامل قابلیت‌های دیگری هستند و در اینجا با معرفی این موارد نیز همراه شما هستیم. پس از شناسایی و انتخاب مترجم آنلاین برتر در این لیست حتما آن را در بوک‌ مارک خود جهت دسترسی سریعتر قرار دهید.

1- گوگل ترنسلیت

مترجم آنلاین برتر

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ترجمه آنلاین، محصول شرکت بزرگ گوگل است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تاکنون از آن استفاده نکرده باشد؛ معمولا با جست‌وجوی نام برخی کلمات، نتیجه مربوط به این مترجم آنلاین برتر نیز در گوگل نمایش داده می‌شود. بنابراین در چنین شرایطی کاربر نیازی به باز کردن صفحه اختصاصی مربوط به این مترجم ندارد.

با این حال اگر می‌خواهید متون بلندی را جهت ترجمه به Google Translate بدهید، بهتر است حتما سایت اصلی آن را باز کرده و متن را در باکس مربوطه قرار دهید. در اینجا فضای بیشتری جهت مشاهده و ویرایش متن خود داشته و حالت ورودی متن را می‌توان از دست‌نوشته به کیبورد تغییر داد. از جمله دیگر قابلیت‌های کاربردی این مترجم آنلاین برتر می‌توان به امکان ذخیره، گوش دادن، به اشتراک گذاری یا کپی کردن نتیجه ترجمه اشاره کرد.

علاوه بر این اگر فکر می‌کنید نتیجه ترجمه در برخی قسمت‌ها نادرست است، امکان ویرایش آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. بیش از 100 زبان زنده دنیا در این سرویس پشتیبانی می‌شوند.

2- Bing Translator

مترجم آنلاین برتر

یکی دیگر از نام‌های بزرگ در بخش مترجمین آنلاین، ابزار اختصاصی بینگ است که از مترجم مایکروسافت بهره می‌برد. می‌توانید زبان ورودی خود را مشخص کنید و یا سیستم به صورت خودکار آن را شناسایی می‌کند. اگر میکروفون در اختیار دارید، می‌توان متن مورد نظر را به جای تایپ کردن، به این ابزار دیکته کرد.

پس از اتمام ترجمه متن، امکان شنیدن آن با صدای مرد یا زن به انتخاب کاربر فراهم شده است. همچنین می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و یا در سرویس بینگ جست‌وجو کنید. در نهایت بسته به رضایت خود می‌توانید ترجمه صورت گرفته را لایک کرده و یا آیکون کناری را انتخاب کنید تا به نوعی بازخورد خود را به سرویس نشان داده باشید. بیش از 60 زبان زنده دنیا در این مترجم آنلاین برتر پشتیبانی می‌شوند.

3- مترجم SDL Free Translation

مترجم آنلاین برتر

متون مربوط به بیش از 45 زبان زنده دنیا را می‌توان در این سرویس به سادگی به زبان دیگری برگرداند. سپس متن ترجمه شده را می‌توان یه صورت متن یا صوت در اختیار داشت. علاوه بر این امکان پرینت گرفتن و یا به اشتراک گذاری متن خروجی به خوبی در دسترس کاربران قرار گرفته شده است. در صورت فعال کردن حالت ترجمه لحظه‌ای (Instant Translation) همزمان با تایپ متن، ترجمه در بخش دیگر صورت می‌گیرد.

ترجمه اسناد یکی از قابلیت‌های ویژه این سرویس به شمار می‌رود. با اینکه این قابلیت به صورت رایگان در دسترس کاربرا قرار نگرفته است، اما کاربردی بودن آن ما را مجاب کرد حتما این مترجم آنلاین برتر را در لیست قرار دهیم. پس از آپلود فایل مربوطه در سرویس، هزینه ترجمه آن مشخص می‌شود و می‌توان با پرداخت هزینه، ترجمه را دریافت کرد.

4- سرویس Translate.com

مترجم آنلاین برتر

یکی دیگر از ابزارهای ترجمه آنلاین که از سرویس مایکروسافت استفاده می‌کند و بیش از 100 زبان زنده دنیا در آن پشتیبانی می‌شوند، Translate.com است. می‌توان از صدای خود یا کیبورد برای وارد کردن متن در آن استفاده کنید و سپس متن ترجمه شده را بخوانید یا بشنوید!

اگر می‌خواهید ترجمه انجام شده ویرایش و بررسی شود، می‌توانید 100 کلمه اول را به صورت رایگان به مترجمین حرفه‌ای این سرویس بسپارید. بدین منظور باید در سرویس مذکور عضو بوده و از آیکون Contact استفاده کنید.

5- DeepL Translator

مترجم آنلاین برتر

یک مترجم آنلاین برتر دیگر در لیست ما DeepL نام دارد که از جمله قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به کامل کردن خودکار جملات و معانی آنها اشاره کرد. در این سرویس حق انتخاب بین 7 زبان زنده و معروف دنیا را پیش رو خواهید داشت و در نهایت با دابل کلیک بر روی آن اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

وقتی کلمه مورد نظر در ترجمه را انتخاب می‌کنید، منویی با گزینه‌های بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان معنی کلمه که به سرعت در انتهای صفحه ظاهر می‌شود را بررسی کنید. همچنین می‌توان مثال‌هایی از کلمه که در زبان خروجی و ورودی استفاده شده است را مشاهده کنید. این قابلیت‌ها برای کسانی که در حال یادگیری زبان خاصی هستند بسیار کاربری خواهند بود.

6- مترجم بابیلون (Babylon Online Translator)

مترجم آنلاین برتر

بابیلون شامل نرم‌افزارهای بسیار خوبی است که می‌توانید آنها را دانلود کرده و در رایانه نصب کنید. با این حال فراموش نکنید که سرویس مبتنی بر وب آن یک مترجم آنلاین برتر دیگر در لیست ما است. با پشتیبانی از 30 زبان زنده دنیا و قابلیت ترجمه ساده و روان، این مترجم را نمی‌توان به سادگی با مترجم گوگل یا بینگ مقایسه کرد. با این حال گفته می‌شود عملکرد بابیلون در ترجمه متون بسیار دقیق است. بنابراین اگر با سرویس‌های قبلی مشکل دارید، حتما این مورد را نیز امتحان کنید.

اگر کسب و کار شما در حال حاضر به یک مترجم حرفه‌ای نیاز دارد، این مورد نیز در سرویس بابیلون تدارک دیده شده است. کافیست بر روی گزینه Human Translation کلیک کرده و وارد صفحه‌ای دیگر با اطلاعات تکمیلی پیرامون این روش شوید.

7- PROMT Online Translator

مترجم آنلاین برتر

برخلاف سایر موارد لیست ما، مترجم آنلاین PROMT از زبان‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کند. لیست زبان‌های پشتیبانی شده در این سرویس به 16 مورد محدود شده است. با این حال قابلیت‌های جالب و کاربردی این سرویس توجه ما را به خود جلب کرد. در اینجا می‌توانید گزینه مربوط به شناسایی خودکار زبان ورودی را فعال کنید و همچنین ترجمه را به موضوع خاصی (ورزش، کار و…) اختصاص دهید.

سپس امکان کپی متن و بررسی املای کلمات برای کاربران فراهم خواهد بود. همچنین به دیکشنری دسترسی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این اگر از تبلت یا تلفن هوشمند برای این سایت استفاده می‌کنید، کیبورد مجازی این مترجم آنلاین برتر به کمکتان خواهد آمد. امکان خرید و نصب نرم‌افزار اختصاصی این مترجم فراهم است. در نهایت امکان سفارش ترجمه توسط افراد حقیقی فراهم شده است.

8- Collins Dictionary Translator

مترجم آنلاین برتر

اگر از سایت معروف Collins به عنوان دیکشنری آنلاین استفاده می‌کنید، باید بگوییم که سرویس ترجمه آنلاین Collins نیز در دسترس قرار دارد. بیش از 30 زبان زنده دنیا در این سرویس پشتیبانی می‌شوند. با اینکه امکانات این مترجم آنلاین برتر محدود هستند، اما باید بگوییم که ترجمه از طریق ابزار کاربردی مایکروسافت انجام می‌شود و همچنین دکمه‌ای مربوط به کپی راحت و سریع متون در آن گنجانده شده است.

اگر به دنبال یک مترجم آنلاین هستید که شامل یک دیکشنری کامل، فرهنگ لغت مترادف و متضادها و ابزار مربوط به گرامر باشد، پیشنهاد ما همین مترجم کالینز است.

9- IM Translator

مترجم آنلاین برتر

یک ابزار کاربردی دیگر در زمینه ترجمه IM Translator نام دارد. برخلاف دیگر موارد لیست ما، این ابزار شامل یک قابلیت ویژه است؛ در اینجا پس از وارد کردن متن مورد نظر می‌توانید ترجمه آن در ابزارهای مختلف ترجمه نظیر گوگل ترنسلیت و مترجم مایکروسافت را مشاهده کنید. بدین ترتیب ایرادات ترجمه در مواقع مختلف شناسایی شده و بهترین گزینه را می‌توان انتخاب کرد. این سایت از آنجایی که به سرویس‌های جانبی دیگر متصل است در زمینه پشتیبانی از زبان‌های مختلف مشکلی ندارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این مترجم آنلاین برتر گزینه Back Translation یا همان ترجمه معکوس است؛‌ بدین ترتیب که پس از ترجمه متن اولیه به زبان مورد نظرتان، می‌توانید دوباره آن را به زبان اصلی ترجمه کنید تا میزان دقت ترجمه مشخص شود.

حتما از دیگر قابلیت‌های این سرویس نظیر شناسایی خودکار زبان، دیکشنری، املای صحیح و.. استفاده کنید. در نهایت امکان به اشتراک‌گذاری متن خروجی به خوبی برای کاربران فراهم شده است.

10- SpanishDict

مترجم آنلاین برتر

اگر هدف اصلی شما در ترجمه آنلاین، انگلیسی به اسپانیایی است، این ابزار کاربردی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در همان صفحه اصلی می‌توانید متن مورد نظرتان را قرار دهید تا ترجمه انجام شود. در بخش ترجمه این سرویس کارکترهای ویژه و کاربردی نظیر ترجمه کلمه به کلمه و همچنین ترجمه معکوس قرار گرفته‌اند و برای کسانی که قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارند فواید زیادی خواهد داشت.

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 572 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:45

لینک سازی در وبلاگ ها

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .

ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .

سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .

بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com

http://helenmusic.tebyan.com

http://dlmusicnewsong.blogfa.com

http://newmusicpop.rozblog.com

http://musicdlsong.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://moosighijadid.blog.ir

http://ahanghayeshad.parsiblog.com

http://ahanglove.blogsky.com

http://ahangirani.niloblog.com

http://radiomusic.emyspot.com/blog/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://HappyMusicdownload.blogspot.com

http://downloadahang.eklablog.com

http://mp3ahang.hatenablog.com

http://helenmusicir.wordpress.com

http://musicremix.fardblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musiciranijadid.avablog.ir

http://musicghamgin.javanblog.ir

http://ahangirani2018.monoblog.ir

http://musicorkest.farsiblog.com

https://musicirooni.site123.me

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newmusic2018.vcp.ir

http://tehranmusic.blogsazan.com

http://rezamohebi.doodlekit.com/blog

http://bestmusic.mizbanblog.com/

http://radiomusic.emyspot.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2019.tinysite.ir/

http://avamusic.parsablog.com/

http://mp3baran.blogtez.com

http://ahangmojaz2018.bestblog.ir

http://abrmusic.roomfa.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newsongmusic.niloblog.com

http://ahangirooni.blogsky.com

http://musicshad.persianblog.ir

http://www.oldmusicall.loxblog.com

http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangtaraneh.hamrahblog.com

http://akadmusic.weblog.com.co

http://radiomusic.limoblog.ir

http://pormusic.negarablog.ir

http://alexmusic.blograz.ir

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangirooni.vistablog.ir

http://blogmusic.noblog.ir

http://nex1music.kowsarblog.ir

http://nicmusic.madblog.ir

https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://jenabmusic.blogr.ir

http://nicemelody.sitearia.ir

http://popmusic.wallinside.com

http://faridmusicall.yektablog.net

http://simamusic.takblog.net

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://bia2music.bigsite.ir

http://ahangfa.azadblog.com

https://sites.google.com/site/musicall2019/

http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://musicgold2019.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx

http://persianmusic2019.mihanblog.com

https://sedabaran2019.blogspot.com/

http://boamusic1998.loxblog.com/

https://sites.google.com/site/romanjadid2019

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ardalanmusic.loxblog.com/

http://topmusic2019.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22

http://bluemusic4.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://wikimusic2019.mihanblog.com

http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx

http://catmusic2019.loxblog.com/

http://sahelmusic2019.mihanblog.com

https://tehmusic2019.blogspot.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx

http://newmusic2019.mihanblog.com

http://azadmusic.blogsky.com/

https://asramusic2019.blogspot.com/

http://popmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://Farskids2019.mihanblog.com

http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx

https://musicazad2020.blogspot.com/

http://atenaahang.mihanblog.com

http://yasmusic2010.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://mahanmusic2019.mihanblog.com

https://ahangpop.persianblog.ir

http://hanrimp3.loxblog.com/

https://paiamusic.blogspot.com

http://vidamusic.unblog.fr/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangfarsi2019.blogsky.com/

http://beckmusic.blogsky.com/

http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx

https://sites.google.com/site/lormusic2000/

http://lionmusic1100.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ariamusic2020.loxblog.com/

http://daryamp3.mihanblog.com

https://ahangkordijadid.persianblog.ir

http://ahangkhas2020.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://ahanglorijadid.persianblog.ir

http://leylaahang2019.loxblog.com/

http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ArefMusicall.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/kordimusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moosighi2019.blog4ever.com

http://dogmusic2211.loxblog.com/

http://musicjadid2019.mihanblog.com

https://musicshomalinew.persianblog.ir

http://royataraneh.blogsky.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicjonoobi.persianblog.ir

http://natashadl.mihanblog.com

http://musicirani.niniweblog.com

http://hiradmusic2020.loxblog.com/

http://oldmusic1.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://sites.google.com/site/ketabjadid11/

https://sites.google.com/site/beytoote11/

https://sites.google.com/site/yellowmusic23

https://www.plurk.com/helenmusic

https://www.smore.com/wpcvs

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://www.wykop.pl/mikroblog/

http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76

https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/

http://eduahang.ucoz.net

https://oldmusichappy.blogspot.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicwedding2020.blogspot.com

https://radiojavan11.blogspot.com/

https://ahangshad2010.blogspot.com/

https://musicbirthday.persianblog.ir/

https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moeinmusic11.persianblog.ir

https://narjesmusic.persianblog.ir

https://mahanmusic2018.persianblog.ir

http://zahramosighi.blogsky.com

http://eshghtaraneh.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://silvermusic2020.blog.ir/

http://javadmusic2019.vcp.ir/

http://perspolismusic.niloblog.com/

http://sepahanmusic.niloblog.com/

http://esteghlalmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://tractormusic.niloblog.com/

http://zobahanmusic.niloblog.com/

http://fooladmusic.niloblog.com/

http://nasajimusic.niloblog.com/

http://abadanmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://parsjonoobimusic.niloblog.com/

http://sepidroodmusic.niloblog.com/

http://messimusic.mizbanblog.com/

http://suarezmusic.haniablog.com/

http://albamusic.dibablog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://arturmusic.asemanblog.com/

http://ronaldomusic.bestblog.ir/

http://modricmusic.bestblog.ir/

http://kroosmusic.bestblog.ir/

http://marcelomusic.bestblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://neymarmusic.farsiblog.com/

http://eriksenmusic.sitearia.ir/

http://kanemusic.sitearia.ir/

http://cavanimusic.sitearia.ir/

http://rabiotmusic.sitearia.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pogbamusic.rozblog.com/

http://jonesmusic.rozblog.com/

http://hazardmusic.rozblog.com/

http://willanmusic.rozblog.com/

http://kantemusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://abidalmusic.rozblog.com/

http://cotimusic.rozblog.com/

http://alabamusic.rozblog.com/

http://reusmusic.rozblog.com/

http://ozilmusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://avamusic22.parsablog.com

http://musicirooni.parsablog.com/

http://avasong.parsablog.com/

http://radiomusic1.parsablog.com/

http://ahangbaran.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musicbaran20.blogr.ir/

http://ganjamusic.blogr.ir/

http://bia2music.blogr.ir/

http://popmusic1.blogr.ir/

http://behmusic.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://orangemusic.noblog.ir

http://rohammusic.monoblog.ir/

http://azitamusic.monoblog.ir/

http://sheydamusic.monoblog.ir/

http://wikisedamusic.monoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://voryamusic.blogsky.com/

http://aydinmusic.blogsky.com/

http://bitamusic.hamrahblog.com/

http://shohrehmusic.hamrahblog.com/

http://hamedmusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pashamusic.hamrahblog.com/

http://mehrimusic.hamrahblog.com/

http://hadimusic.hamrahblog.com/

http://alirezamusic.hamrahblog.com/

http://najmemusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rostammusic.blogsky.com/

http://marymusic.blogsky.com/

http://samarmusic.madblog.ir/

http://taranehirani.limoblog.ir/

http://mosighiold.limoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://atenamusic.blograz.ir/

http://mehdimusic.aslblog.ir/

http://atiemusic.loxblog.com/

http://azadehmusic.loxblog.com/

http://hanrymusic.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://bigidoomusic.persianblog.ir/

https://dadashmusic.persianblog.ir/

http://aryanamusic.rozblog.com/

http://fazmusic.blogr.ir/

http//farskids.blogr.ir

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 451 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:11

متن آهنگ دله دیگه مهدی امیری

متن آهنگ دله دیگه مهدی امیری

Lyrics Music Mehdi Amiri Dele Dige

متن آهنگ دله دیگه مهدی امیری

 

ترانه و شعر آهنگ دله دیگه مهدی امیری

یه ساعت یادگاری که همیشه دارمش یاد قدیم میندازتم از بس کنار نمیذارمش
کوکه سر قرارمون زنگ میزنه طبق عادتش هر جا میرم هنوز میگم عشقم بهم کادو دادتش

دله دیگه تو رو میخواد نمیشه که زورش کنم دله دیگه لجبازه نمیذاره دورت کنم
دله دیگه تو رو میخواد نمیشه که زورش کنم دله دیگه لجبازه نمیذاره دورت کنم

تکست آهنگ دله دیگه مهدی امیری

ساعت که بهونه ست اصل مطلب این دله لعنتی خیالت خورده به قلبه من گره
کاش یکی بهم بگه باش نمیکنه ولت دو دلم هنوز که زنگ بزنم یا نزنم بهت

دله دیگه تو رو میخواد نمیشه که زورش کنم دله دیگه لجبازه نمیذاره دورت کنم
دله دیگه تو رو میخواد نمیشه که زورش کنم دله دیگه لجبازه نمیذاره دورت کنم

نفت آبادان موزیک...
ما را در سایت نفت آبادان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 451 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 6:08

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :